ინფორმაციულ-საკომუნიკაციო ტექნოლოგიების გამოყენება სასწავლო პროცესში. ტრენინგების მეორე ეტაპი საინტერესო აღმოჩნდა ჩემთვის. ქალბატონი დიდი მონდომებით ცდილობდა რომ ტრენინგები არ უოფილიყო მოსაწყენი. გასაგები ენით გვ იხსნიდა ტრენინგისთვის განკუთვნილ საკითხს
გავიგე და გავიაზრე რაოდენ დიდი ეფექტი აქვს ტექნოლოგიებით გამდიდრებულ გაკვეთილის დაგეგმვას ტრენერის დახმარებით სწავლების სამფაზიანი მოდელით გაკვეთილის დაგეგმა შევისწავლეთ. ვფიქრობ, ასეთი სახის მუშაობით პრაქტიკაში გამიადვილდება. გავიმეორეთ და დავამატეთ სხვადასხვა მანიპულაცია WOD-ის პოცესში სადაც შევქმენით გაკვეთილის გეგმა. გავიხსენეთ ვორდზე მუშაობა, ვისწავლეთ გუგლედრაივში მუშაობა და საინტერესო ღმოჩნდა MS POWERPOINT-ში მუშაობა. ამ პროგრამის გამოყენებით გადაცემული გაკვეთილის მასალა უფრო გაადვილებს მოსწავლისათვის გაგება- გააზრებას. საპრეტენზაციო ფაილში შევქმენი გაკვეთილის გეგმის შედგენის პრეტენზაცია. გოოგლედოსში გადავიტანეთ გაკვეთილის გეგმები და გავუზიარეთ ტრენერს.
ამის შემდეგ ყოველ ტრენინგზე ვუმატებდით და ვამდიდრებდით გაკვეთილის გეგმებს შესაბამისი მასალით.
ვისწავლე პროექტის ძირითადი თვისებები შევქმენი პროექტი თემაზე;. როგორ არღვევს ადამიანი კვებით ქსელებ. შევქმენი ძეფასების რუბრიკა.
გავეცანი ვიკიპედია.ვისწავლე ვიკიპედიიდან ინფორმაციის გადმოწერა. ამის საფუძველზე შევასრულე რამოდენიმე დავალება და გადავუგზავნე ტრენერს
No comments:
Post a Comment