პროექტის სახელწოდება
|
როგორ აღვევს ადამიანი კვებით ქსელებს
|
პროექტის მთავარი იდეა
|
უშუაიოდ მოსწავლეებს დავანახო როგორ ირღვევა კვებითი ქსელები ...ადამიანის მიერ
|
პროექტის მნიშვნელობა / აქტუალობა
|
ეს პროექტი მნიშვნელობანია იმიტომ, რომ მოსწავლეები გაიაზრებენ ადამიანი კვებით ქსელებს დარღვევის ძირითად მიზეზებს და შედეგებს. მუშაობისას მოსწავლეებს გამოუმუშავდებათ ორგანიზებულად მუშაობის, კვლევის, შემოქმედებითობის პრეზენტაციების და დასკვნების გაკეთების უნარი
|
პროექტის მიზნები
|
შეისწავლიან საქართველოში კვებითი ქსელების დარღვევებს. გაარკვევენ თუ რა ფაქტორებით ახდენს ადამიანი კვებითი ქსელების დარღვევას. იმსჯელებენ ამ პრობლემის გადაჭრის გზებზე
|
მოსწავლეთა ასაკი
|
15-16 წელი მეცხრე კლასი
|
ვადები / ხანგრძლივობა
|
ერთი თვე
|
მოსალოდნელი შედეგები / პროდუქტები, რა შეიძლება შეიქმნას
|
პრეზენტაცია, ბლოგი.
|
პროექტისისთვის საჭირო ძირითადი რესურსები
|
კომპიუტერი , პროექტორი, სახელმძღვანელოები, თვალსაჩინო მასალა,
|
პროექტის მსვლელობა (ძირითადი აქტივობები)
|
აქტივობა 1. მოსწავლეებზე დავალებების განაწილება ინდივიდუალურად - თითოეულს ეძლევა დავალება - მოიძიონ ინფორმაცია ადამიანი კვებით ქსელებისა და მისი რღვევის შესახებ.
აქტივობა 2. მოძიებული ინფორმაციი ორგანიზება და წარდგენა პრეზენტაციის სახით
აქტივობა 3. ჯგუფური მუშაობა- შეგროვებული ინფორმაციის საუძველზე მოსწავლეები შექმნიან საერთო პრეზენტაციას თემაზე - “რა აღვევს ადამიანის კვებით ქსელებს და მისი გადაჭრის გზები?”
აქტივობა 4. წარდგენილი პრეზენტაციების განხილვა, შეჯამება და
განთავსება ბლოგზე
|
საგნებთან / საგნობრივ ჯგუფებთან კავშირი
|
გეოგრაფია
|
პროექტის ხელმძღვანელი
|
გრიგოლ ხაჩიძე
|
ხელმძღვანელის ელ. ფოსტა
|
xachidzgrigol1952@gmail.gom
|
პოექტის ვებ-გვერდი / ბლოგი
|
http://xachidzgrigol1952.blogspot.com/
|
ინფორმაციის მოძების განმავითარებელი შეფასება
კრიტერიუმები
|
ცუდი
|
კარგი
|
ძალიან კარგი
|
მოძებული ინფორმაცია პირდაპირ პასუხობს თემის სათაურს
|
მოძიებული ინფორმაცია არ პასუხობს თემის სათაურს
|
მოძიებული ინფორმაცია ნაწილობრივ პასუხობს თემის სათაურს
|
მოძიებული ინფორმაცია პირდაპირ პასუხობს თემის სათაურს
|
მოსწავლეს შეუძლია მოძიებული ინფორმაციის სწორად ორგანიზება
|
მოსწავლეს მოძიებული ინფორმაციის სწორად ორგანიზება არ ძეუძლია
|
ნაწილობრივ შეუძლია ინფორმაციის სწორად ორგანიზება
|
მოსწავლეს სწორად შეუძლია მოძიებული
ინფორმაციის
ორგანიზება
|
მოსწავლე ახლდენს მოძიებული მასახლის დახარისხებას
|
ვერ ახდენს მოსწავლე მოძებული მასალის დახარისხებას
|
მოსწავლე ნაწილობრივ ახდენს მოპოვებული მასალის დახარისხება
|
კარგად ახდენს მოძიებული მასალის დახარისხებას
|
მოსწავლე ახდენს მოძებული მასალის წარდგენას
|
უჭირს მოძიებული მასალის წარდგენას
|
ნაწილობრივ ახდენს მოძიებული მასალის წარდგენა
|
კარგად ახდენს მოძიებული მასალის წარდგენას
|
კარგი საგაკვეთილო გეგმაა.
ReplyDelete