პროექტები


პროექტის  სახელწოდება
როგორ აღვევს ადამიანი  კვებით ქსელებს
პროექტის  მთავარი  იდეა
უშუაიოდ  მოსწავლეებს დავანახო  როგორ  ირღვევა  კვებითი  ქსელები  ...ადამიანის  მიერ  
პროექტის  მნიშვნელობა / აქტუალობა
ეს პროექტი მნიშვნელობანია იმიტომ, რომ  მოსწავლეები  გაიაზრებენ  ადამიანი  კვებით  ქსელებს დარღვევის ძირითად მიზეზებს და შედეგებს. მუშაობისას  მოსწავლეებს  გამოუმუშავდებათ  ორგანიზებულად  მუშაობის,  კვლევის,  შემოქმედებითობის  პრეზენტაციების  და  დასკვნების  გაკეთების  უნარი
პროექტის   მიზნები
შეისწავლიან  საქართველოში  კვებითი  ქსელების  დარღვევებს. გაარკვევენ  თუ  რა  ფაქტორებით  ახდენს  ადამიანი  კვებითი  ქსელების  დარღვევას.  იმსჯელებენ  ამ  პრობლემის გადაჭრის  გზებზე
მოსწავლეთა  ასაკი  
15-16  წელი   მეცხრე  კლასი
ვადები /  ხანგრძლივობა
ერთი   თვე
მოსალოდნელი  შედეგები /  პროდუქტები,  რა  შეიძლება  შეიქმნას
პრეზენტაცია, ბლოგი.
პროექტისისთვის  საჭირო  ძირითადი  რესურსები
კომპიუტერი , პროექტორი, სახელმძღვანელოები, თვალსაჩინო მასალა,

პროექტის   მსვლელობა  (ძირითადი  აქტივობები)
აქტივობა 1.  მოსწავლეებზე  დავალებების განაწილება  ინდივიდუალურად  - თითოეულს  ეძლევა  დავალება -  მოიძიონ   ინფორმაცია ადამიანი  კვებით ქსელებისა და მისი რღვევის შესახებ.
აქტივობა 2.   მოძიებული  ინფორმაციი  ორგანიზება და  წარდგენა  პრეზენტაციის   სახით
აქტივობა 3. ჯგუფური მუშაობა- შეგროვებული ინფორმაციის საუძველზე მოსწავლეები  შექმნიან საერთო პრეზენტაციას თემაზე - “რა აღვევს ადამიანის   კვებით ქსელებს და მისი გადაჭრის გზები?”
აქტივობა  4. წარდგენილი პრეზენტაციების  განხილვა,  შეჯამება  და  
განთავსება  ბლოგზე
საგნებთან / საგნობრივ  ჯგუფებთან  კავშირი
გეოგრაფია
პროექტის  ხელმძღვანელი
გრიგოლ  ხაჩიძე

ხელმძღვანელის  ელ. ფოსტა
xachidzgrigol1952@gmail.gom
პოექტის  ვებ-გვერდი / ბლოგი
http://xachidzgrigol1952.blogspot.com/


ინფორმაციის მოძების განმავითარებელი შეფასება

კრიტერიუმები
ცუდი
კარგი
ძალიან კარგი
მოძებული ინფორმაცია პირდაპირ პასუხობს თემის სათაურს
მოძიებული  ინფორმაცია  არ  პასუხობს  თემის სათაურს
მოძიებული  ინფორმაცია  ნაწილობრივ  პასუხობს  თემის  სათაურს
მოძიებული  ინფორმაცია  პირდაპირ  პასუხობს  თემის  სათაურს
მოსწავლეს შეუძლია მოძიებული ინფორმაციის სწორად ორგანიზება
მოსწავლეს  მოძიებული  ინფორმაციის  სწორად  ორგანიზება   არ  ძეუძლია
ნაწილობრივ  შეუძლია   ინფორმაციის  სწორად   ორგანიზება
მოსწავლეს  სწორად  შეუძლია  მოძიებული
ინფორმაციის
ორგანიზება
მოსწავლე ახლდენს მოძიებული მასახლის დახარისხებას
ვერ  ახდენს   მოსწავლე  მოძებული  მასალის   დახარისხებას
მოსწავლე   ნაწილობრივ  ახდენს  მოპოვებული  მასალის  დახარისხება
კარგად  ახდენს  მოძიებული  მასალის   დახარისხებას
მოსწავლე ახდენს მოძებული მასალის წარდგენას
 უჭირს   მოძიებული  მასალის  წარდგენას
ნაწილობრივ  ახდენს  მოძიებული  მასალის  წარდგენა
კარგად   ახდენს  მოძიებული  მასალის  წარდგენას



1 comment: